Facebook marketing specialister - Mensio

FACEBOOK MARKETING

Facebook er fantastisk! 🤩

Alle typer mennesker med alverdens interesser og demografiske profiler er repræsenteret i kæmpestort antal.

De mennesker, som ikke kender dig, men som vil elske dit produkt eller dine ydelser, er der også.

Som virksomhed bør annoncering på Facebook ikke være noget, du er i tvivl om.

Det er et must, hvis du har ambitioner om at nå ud til mange mennesker med budskaber, de vil elske, på tidspunkter, hvor de slapper af og er åbne for at lytte til, hvad du vil fortælle dem, og hvad du kan gøre for dem.

HVAD KAN DU FÅ UD AF REKLAMER PÅ FACEBOOK?

Målet med Facebookannoncer er typisk at få rigtig mange besøg (altså trafik) fra relevante, potentielle kunder til dit website.

Og enten med det samme eller senere skal det så føre til konverteringer i form af salg, downloads, permissions, nyhedsbrev signups mv.

Og det er vi rigtig gode til.

Vi har indtil nu hjulpet rigtig mange virksomheder med at opnå både ordrer, kendskab og masser af mennesker på deres nyhedsbreve gennem reklamer på Facebook (og Instagram).

Og vi vil også rigtig gerne hjælpe dig!

Må vi ikke have lov at invitere dig til en uforpligtende snak om, hvad din virksomhed ville kunne få ud af reklamer på Facebook?

Var det et ja? 😉

Så udfyld formularen herundereller – hvis du er klar på at få et uforpligtende møde i kalenderen allerede nu – så klik her og book en tid direkte i min kalender.

    Til dig, der vil vide lidt mere om os og om Facebook:

    Jeg startede med selv at bygge reklamer og målgrupper på Facebook tilbage i 2009. Jeg lånte et kreditkort i TDC’s marketingafdeling (jeg var ansvarlig for online marketing og Adwords/SEM hos TDC dengang), og så gik jeg i gang med at annoncere for TDC HomeTrio.

    Siden da har mulighederne, teknikken osv. udviklet sig rigtig meget, og Facebook er desuden blevet en naturlig del af rigtig mange menneskers hverdag. I alle målgrupper.

    Og jeg elsker Facebook annoncering!

    Jeg har faktisk udviklet et onlinekursus i annoncering på Facebook og Instagram. Jeg har selv gennemtænkt og udviklet indholdet, filmet alle modulerne osv. Men det er ikke det, det skal handle om her 😊

    Facebook er et medie, hvor vi kan blive lukket ind i forbrugernes eget sociale univers. 

    OG;  når de er på Facebook eller Instagram, er de i det, man kalder en “lean-back position“.

    Det vil sige, at de slapper af og er åbne for de budskaber, Facebook præsenterer for dem.

    Og det giver os en masse muligheder for at nå ud med vores budskaber til dem på tidspunkter, hvor de har tid og lyst til at kigge lidt nærmere på dem.

    Hvis vi altså serverer interessante og relevante budskaber for dem.

     

    For hvad er det, vi alle bruger Facebook til?

    Tidsfordriv.

    Vi hygger os med at køre ned over listen med updates fra vores netværk af venner og bekendte. Og vi stopper og kigger og læser lidt ekstra, når der er noget, der er sjovt eller interesserer os.

     

    Og hvis det er udgangspunktet for os som virksomheder, når vi udtænker billeder og budskaber til vores Facebookannoncer (og Facebook posts for den sags skyld), så har vi mulighed for at vinde noget af forbrugernes tid og opmærksomhed og måske oven i købet få dem til at læse videre om vores produkter og ydelser og USP’er på websitet.

    Ligesom Google så har Facebook også uendelige mængder af data om os forbrugere. De opnår for eksempel viden om os gennem

    • Websites vi besøger
    • Facebooksider vi liker
    • Demografiske informationer vi taster ind under vores profiler

    Og det gør, at vi som annoncører får mulighed for at definere målgrupper til vores markedsføring på Facebook ud fra

    • Demografi
    • Adfærd
    • Interesser

    …og meget andet som for eksempel folk, der minder om dem, der allerede har købt noget hos os.

     

    Så hvis vi er strukturerede og tænker os rigtig godt om, når vi gennemtænker og opretter vores målgrupper på Facebook, så kan vi nå ud til rigtig mange potentielle kunder, der er spot-on i forhold til vores virksomhed og de ydelser eller produkter, vi har på hylderne.

     

    Vi vil meget gerne hjælpe dig med at nå ud til en masse potentielle kunder med relevante budskaber på Facebook 😊

    Skal vi ikke tage en uforpligtende snak om, hvordan sådan et samarbejde kunne se ud?

    For mange er Facebook det første sted, potentielle nye kunder hører om deres virksomhed.

    Og det er en fremragende platform til – med billeder, video og tekst – at tegne præcis det billede, du ønsker, at dit publikum skal have af af dig, af din virksomhed, af dine ydelser og dine produkter – eller hvad det end er, du godt vil promovere.

    Så spørgsmålet er:

    Hvordan vil du eller I godt fremstå over for nye, potentielle kunder/klienter?

    • Skal I være modige?
    • Eller empatiske?
    • Eller kloge?
    • Eller sjove og interessante?

    Og skal I skrive lange eller korte tekster?

    Skal det være med billeder eller video?

    Skal billeder og video fremstå som personlige eller professionelle produktioner?

    Der er masser af spændende overvejelser 👌

    Vi elsker den proces, og vi vil meget gerne hjælpe 😊

    Så tøv ikke med at skrive eller booke en tid direkte i min kalender til en uforpligtende samtale.

    Send os en besked nu – så tager vi en uforpligtende snak om, hvordan annoncer på Facebook kan hjælpe din business:

      Mensio vækster virksomheder med online strategi, facebook annoncer og google ads